2014

2014.12.31 Éjszakai túra Hegyestetőre

19 fővel a holdvilág fényénél elemlámpák nélkül jutottunk fel Hegyestetőre. Tüzet raktunk utána a kilátó tetején éjfélkor elénekeltük a Himnuszt, majd pezsgővel koccintva köszöntöttük az új évet. A tábortűz mellett beszélgettünk, virslit, kolbászt sütöttünk és nem utolsósorban melegedtünk. Fél kettőkor indultunk hazafelé.

2014.10.23 Sajnos a rossz időjárás végett a Karancs kilátó megmászását elhalasztottuk. Helyette bowlingoztunk egy jót, majd közösen beültünk pizzázni.

2014.10.19 Fel a Nagy-Gallára

Szikrázó napsütésben kellemes túránk volt először a Nagy-Gallára, majd egy könnyed sétával felfedeztük a csodálatos kilátást nyújtó Közép-Gallát.

2014.10.03-05  Alacsony Tátra

Az első nap egy szép cseppkőbarlangot látogattunk meg, és ezután városnézéssel töltöttük a nap hátralévő részét. Szombaton köd, és felhők közepette lanovkával mentünk fel Chopok csúcsra. Innen a gerincen át túráztunk a Gyömbérre. Lefelé menet betértünk egy kicsit megpihenni és megszáradni a Stefánik túristaházba, majd vissza a szállásunkra. Esténként az étteremben egy asztalnál összeültünk és finom vacsorák közepette jókat beszélgettünk, szórakoztunk. Vasárnap hazafelé felsétáltunk Selmecbányán a kálváriára, majd az eső miatt egy rövidre sikeredett városnézés után hazafelé vettük utunkat. Kellemes hétvégét töltöttünk együtt!

2014.09.21. Nógrádi Vadaspark

Egy felejthetetlen élményben volt részünk. Az orrunk előtt bőgtek a szarvasok, néztük ahogyan a bikák terelgették a nőstényeket, és a végén még közelharcot is láthattunk.

2014.09.13 Sárkányhajó túra

a Dunán. Kissé borongós időben, néha szemerkélő eső közepette, de egy jó kis délutánt töltöttünk a vízen.

2014.08.19 Hegyestető
Este szürkületkor indultunk fel Hegyestetőre, ahonnan megnéztük a környező tűzijátékokat, majd elemlámpák fényénél gyalogoltunk vissza a faluba.

2014.08.02-05. Balaton kerékpártúra

Egy pár vállalkozó szellemű társunk nekivágott és változatos időjárási körülmények közepette körbetekerték a Balatont.

2014.07.12 Sárkányhajókkal

feleveztünk Szobig, több helyen kikötve egy kis strandolással, fürdéssel.

2014.06.14 Sárkányhajó

Délután elég nagy szél és hullámok közepette vízre bocsátottuk  sárkányhajókat. Nagyon izgultunk az első utunk során, de szerencsére stabilnak bizonyultak a hajók. Nagy élmény volt mindenkinek.

2014.06.14 Falutakarítás

A településünk több pontján képviseltük egyesületünket a munkánkkal.

2014.05.31 Napraforgó emlékverseny
. Egy régi szép hagyományt felelevenítve 4 Általános iskola részvételével rendezünk egy játékos sportversenyt. Komoly teljesítményekkel, és közben szórakozva nagyon élvezték a gyerekek a vetélkedőt.

2014.05.17 Falutakarítás

2014.05.01 Lengyelország Zakopane

– Krakkó. Röpke négy órás sorban állás után lanovkával feljutottunk Kasprowy alatt található állomásra (1959m). Innen egy rövid sétával a Beskid-csúcsra (2012m), majd egy kis körbejárás után gyalog tettük meg a lefelé vezető utat. Másnap már kisebb sort kellett leküzdenünk, de így is három turnusban jutottunk le a wieliczkai sóbányába. Ezután még Krakkó nevezetességet jártuk végig. Utolsó napon a szemerkélő esőben siklóvasúttal mentünk fel Gubalowka-hegy tetejére. Egy kis séta után még végigjártuk a piacot, és a közben jól rákezdett esőben elindultunk hazafelé.

2014.04.21 Húsvéti sütögetés

Az időjárás miatt a Hét híd alatt raktunk tüzet, és sütötte meg mindenki a magával hozott fóliást.

2014.04.05. Falutakarítás

. A segíteni akarók népes táborában szép számmal vettek részt egyesületünk tagjai is.

2014.03.22. Falutakarítás

alkalmával a duna-part megtisztításában vettünk részt.

2014.02.22. Nógrádi vadaspark.

Szinte hihetetlen élményben volt részünk, ahogy a vaddisznók és szarvasok között egy traktor pótkocsiján utaztunk. A Szarvasok a kezünkből, és a lábunk közül ették a nekik szánt enni valót a pótkocsi aljából.

2014.03.15. Bicajtúra

– Zebegény-Márianosztra-Zebegény. Szeles időben, de jót tekertünk, és beszélgettünk a túra során.

2014.01.19-20. “A híd túl messze van” teljesítménytúra

Egyesületünk három tagjának sikerült szintidőn belül teljesíteni a Szeged környékén rendezett túrát. Cser M. Zoltán a 90 kilométeres túrát 16 óra alatt gyűrte maga mögé, Vitkó Erika és Miki barátja a 30 kilométeres távot teljesítette. Gratulálunk nekik.

2014.01.11. Bowling + Rendkívüli közgyűlés

Egyesületünk tagjai 16.30-kor Zebegényben részt vettek a “Málenkij robot” zebegényi áldozatainak emlékére rendezett megemlékezésen, majd Kemencére mentünk, ahol egy nagy bowling csata közepette eldöntöttük, hogy az egyesület belevág egy igen komoly pályázatba. Ha sikeres lesz a pályázatunk, akkor 2 db 20 személyes sárkányhajóhoz jutunk, teljes felszereléssel /evezők, mentőmellények, szállítójármű/. E mellett öszeállítottuk a 2014. évi programtervet, amit a későbbiekben részletesebben kerül fel a honlapunkra.